Tuesday, February 7, 2012

查实老天对我‘唔坏’


前几日,老天送我一份礼物
邮差叔叔亲自送到我家门前
包装唔靓就罢就
签字后 拆开嚟睇
我嘅老天爷~
变嗰咁好心
把唔要嘅野抛俾我
=(

它会自动成为我嘅闹钟
它会让我嘅早餐食得作呕
它会让我浑身唔自在
它会让我一天一副囧样
它甚至会让我想把我宝贝关掉,丢掉,炸掉!
---系个烦人嘅野

我嘅妈呀!
能救我嘅,都远走高飞
能帮我嘅,都把它当成笑话 T___T
睇勒
老娘系难于逃过此劫

我嘅爸呀!
救命啊~

请问,变嗰缺礼物?


(粤语,你系我唯一能摆脱它嘅希望)


No comments:

Post a Comment