Sunday, March 4, 2012

03032012
Another Kepo's Birthday !!!


Taaalangggg !
EVA HAPPY BIRTHDAY !


P/s: SORRYYYYYYYY wa , I cant celebrate birthday with you because , uhmm , some private reason ( she knew =D )
BUT I have a present want give you ! Wait you back , my rocker da jiejie :-*

 Left : Melaine kepo Right : Eva kepo


-----------------------------------------------------------------------------------

 正题开始
近嚟发生咗一些事
该懂嘅人懂 该安慰嘅人安慰 该愧疚嘅人愧疚

经过某些事某些情
才真正明白
有因必有果 
好人唔求善报
坏人净恶报
至于虚假嘅人嘛 我祝你睡唔到食唔饱

老人长讲
家有一老,如有一宝
我一直都好认同呢句
只差去年spm华语作文冇选它之嘛

老人食盐比你食饭多
老人睇事比你睇戏多
老人思想比你成熟多
比乜野?
对与错,老人什么都比你多

点呀?我倒反嚟讲咩?
讲错咗?
老人唔得,那就人老咯

人老咗你处处就因该让
人老咗你必须要有礼貌
人老咗你唔因该小心眼
老乜野?
人老咗,就该有优先权

点啊?有少许些感触咩?心系咪凉一阵子?你系咪对号入座?
随便~我有感触就好咗

嚟日方长
我想你因乖明白些乜野
希望

俾点提示
我嘅原则
对待长辈 = 孝顺 + 听教 + 乖巧 + 礼貌 + 关心

失去嘅
让佢过去
事关我从嚟问心无愧
净低
我会竭尽所能地爱佢哋

我能讲得就只系鬼咁多
愿人性还喺 亲情唔灭

毕竟
我唔希望下一句系
如老一走 反面就走 

除非
良心俾狗吞咗再摞去回炉重造
嗰我也无话可讲
毕竟
我清楚我嘅角色
乜野事干唔能过态


有缘撞倒你嘅良心
有心行健你嘅孝心

阿密陀佛

No comments:

Post a Comment