Sunday, January 2, 2011

One Missed Call


Having a suprise simple celebration for TAN CHU YING yesterday
Actually her birth is 2nd January
HAPPY BIRTHDAY

She is pretty
She is kind
She is clever
And She is loving cry~~~

Her voice was so ''nice''
If one weeks din't hear it
You will miss her [ her voice ]
Just like sell ''ham choi'' at tamu there

XD
Anyways
You're getting old ord lurh
[ 17 years old ] xP
Hope you always be happy .... .... with me >muahahaha
Bah~!! SPM is coming
Add oil arh you
Love you always

----------------------------------------------

00.25 am

我的电话习惯静音
丢在床角 帮妈妈做家务

00.39 am

未接电话显示
打开看看 [ XXX XXX ]
搓了我的眼睛几下
waliao~!! 我有没有看错
没有 是真的

我好奇  我后悔
好奇这到底什么一回事
后悔为什么接电话

--‘?’--
只可惜 你没反应

我睡不着
告诉她和她
她 --  WAUH~!!!
她 -- 说他坏~!
哈哈

那一晚 我失眠
直到现在 我的手
还是握着电话 怕再错失

----------------------------------------

我宁可那是错觉 我也不要成真
我宁可那是看错  我也不要没错
我宁可那是不小心 按错 打错 。。。。。。

我的宁可要想实现
虽不是很要
但 唯有这样 我的心才不会跳得乱七八糟
唯有这样 才有借口 说你是永远错 你是永远坏
那么 我就不会对你有那么多眷恋
那么 我就容易放下一点点

对不起
因为你太突出 因为你太耀眼 因为你太闪烁
所以我才要贬低你
跟自己说
突出的 多的是
耀眼的 满都是
闪烁的 无时无刻都在我身旁

对不起
我承认不起 我还爱你

No comments:

Post a Comment